Cele szkolenia
Terminy i miejsce
Dokumenty do pobrania
Szacunkowy udział części praktycznej: 40%
Czas trwania: 1 dzień po 7 godz.
Program i ćwiczenia
Wprowadzenie:
O Definicja projektu, cele projektu - SMART
O Metodologie zarządzania projektami: przegląd, porównanie, organizacja (od metod liniowych do zwinnego zarządzania projektami)
O Cykl życia projektu
O Interesariusze
Dlaczego Agile (czy tradycyjne/typowe podejście do zarządzania projektami może być „kłopotliwe”)
Manifest Agile
Definicje i pojęcia w zwinnym zarządzaniu projektem (Master Story List czy Backlog Produktu, Development Team, Product Owner czy Klient, Timebox, velocity…)
Zespół:
O charakterystyka (podejście DSDM oraz SCRUM)
O samoorganizacja
O podział na role i zakres odpowiedzialności
Cykl życia projektu zwinnego
Planowanie:
O Priorytety (MoSCoW)
O Historyjki (Backlog produktu, back log iteracji)
O Szacowanie wielkości
- w punktach
- w dniach idealnych
- techniki estymacji
- punkty czy dni - co wybrać?
Realizacja
O planowanie iteracji
O długość iteracji
O szybkość działania
O timebox
Monitorowanie projektu
O wykres spalania
O zmiany w projekcie - skutki
O śledzenie iteracji
O komunikacja, typy przeglądów i ich rola
Ćwiczenia:
Jak pracuje zespół – gra symulacyjna. Punkty a czas trwania iteracji, szacowanie względne, zmiany w projekcie (zmiana tempa pracy, zmiana wymagań)
Korzyści dla uczestnika
Adresaci
· Uczestnicy projektów
· Inżynierowie
Dodatkowe informacje
Szkolenie prowadzone zdalnie poprzez sesję wideokonferencji on-line z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi.
Uczestnicy dostają link do otwarcia sesji. Materiały są dostępne w wersji elektronicznej.
Jak się zgłosić na szkolenie?
- Pobierz kartę zgłoszenia
- Wypełnij i opieczętuj
- Wyślij na szkolenia.otwarte@tqmsoft.eu